دوربین دست دوم نیکون مدل Nikon D750 24-120

Nikon D750 24-120

یکماه مهلت تست و یکسال گارانتی
ارسال سریع با پیک موتوری و پست
خرید محصول دوربین دست دوم نیکون مدل Nikon D750 24-120

قیمت: تومان ۶۷,۳۰۰,۰۰۰

موجودی:1 عدد در انبار

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

بررسی دوربین نیکون مدل Nikon D750

برای بسیاری از کاربران شاید دوربین نیکون D750 شاخص ترین دوربین فول فریم نیکون باشد. دوربین نیکون دی ۷۵۰ از نظر رده بندی مابین دوربین ارزان تر D610 و دوربین پرچمدار D810 نیکون قرار می گیرد. اگرچه بسیاری از مشخصات دوربین نیکون D750 مشابه دوربین D610 می باشد اما غیر از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی اغلب ویژگی های دوربین D750 با دوربین D810 مشترک است.

ویژگی های مهم دوربین نیکون D750 عبارتند از : حسگر ۲۴ مگاپیکسل فول فریم ( با فیلتر پایین گذر ) ، مانیتور متحرک ۳٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۹۰۰۰ نقطه و از نوع RGBW، عکسبرداری پیاپی با سرعت ۶٫۵ فریم در ثانیه، سیستم اتوفوکوس ۵۱ نقطه ای بهینه شده ( حساسیت تا -۳EV ) ، حسگر نورسنجی ۹۱۰۰۰ پیکسل RGB، سیستم وای‌فای داخلی، ضبط ویدیو با فرمت ۱۰۸۰/۶۰p ، تنظیم دیافراگم حین تصویربرداری و ضبط همزمان فیلم بر روی حافظه داخلی و خروجی HDMI .

طراحی و کنترل ها

از نظر طراحی بدنه، دوربین نیکون D750 ترکیبی از دوربین های نیکون D810 و D610 می باشد. علیرغم شباهت ظاهری زیاد به دوربین D610، دوربین نیکون D750 به لطف بهره گیری از ترکیب مواد ترموپلاستیک تقویت شده با فیبر کربن و آلیاژ منیزیوم، سبکتر و مقاوم تر از دوربین D610 می باشد.

مانیتور دوربین D750 از نظر مشخصات همان مانیتور دوربین D810 بوده اما تفاوت اساسی در قابلیت تحرک آن است. گرچه میزان تحرک مانیتور دوربین D750 محدود است اما هنگام تصویربرداری و در زوایای بالا و پایین کمک بسیار بزرگی برای کاربران است.

منظره یاب اپتیک دوربین D750 کاملاً همانند منظره یاب دوربین D810 است. ضریب بزرگنمایی ۰٫۷x منظره یاب برای این رده دوربین قابل قبول بوده و یکی از بزرگترین و کاربردی ترین منظره یاب هایی است که بدون نیاز به خرید دوربین های گران تر بدست می آید.

سیستم اتوفوکوس ۵۱ نقطه ای Multicam 3500FX بکار رفته در دوربین نیکون D750 همان سیستم اتوفوکوس دوربین D810 است با این تفاوت که نسخه II بکار رفته این سیستم در دوربین D750 برای تمام نقاط فوکوس حساسیتی برابر با -۳EV ارائه می دهد. با این نسخه جدید عملکرد فوق العاده سیستم اتوفوکوس در شرایط کم نور حتی بهتر از دوربین های D810 و D4S خواهد بود.

نکته قابل توجه محدودیت تعداد نقاط اتوفوکوس متقاطع است که در این دوربین محدود به فقط ۱۵ نقطه مرکزی است. شاید بهتر بود که این نقاط متقاطع فقط محدود به نقاط مرکزی نبودند.

رزولوشن بالای حسگر نورسنجی در ترکیب با الگوریتم های اتوفوکوس دوربین را قادر می سازد تا جهت تعقیب دقیق سوژه از سیستم تشخیص جزئیات سوژه استفاده کند. بعنوان مثال سیستم تشخیص چهره این دوربین نه تنها چهره اشخاص بلکه جزئیاتی مانند چشم ها را نیز تشخیص می دهد. در اینصورت حتی اگر سوژه ای نزدیک تر از چهره به دوربین باشد عمل فوکوس بر روی چهره بخوبی انجام می شود.

 

ویژگی‌های عمومی:

  • کیفیت عالی تصاویر
  • سیستم اتوفوکوس فوق العاده با عملکرد عالی در نور کم ( -۳EV )
  • محدوده دینامیکی خوب
  • عملکرد حساسیت مشابه سیستم های خیلی پیشرفته
  • مانیتور متحرک
  • بدنه کوچک و سبک با ارگونومیک عالی
  • سرعت عکسبرداری پیاپی خوب ( ۶٫۵ فریم در ثانیه )
  • تصویربرداری ۱۰۸۰/۶۰p با خروجی غیر فشرده همزمان HDMI
  • دو محفظه کارت حافظه SD
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از لنزوکم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۶۷,۳۰۰,۰۰۰