دوربین دست دوم کانن مدل canon 7D body

canon 7D body

یکماه مهلت تست و یکسال گارانتی
ارسال سریع با پیک موتوری و پست
خرید محصول دوربین دست دوم کانن مدل canon 7D body

قیمت: تومان ۱۹,۵۰۰,۰۰۰

موجودی:1 عدد در انبار

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

بررسی دوربین کانن مدل Canon 7D

کانن EOS 7D دوربینی ۱۸ مگاپیکسلی از سری EOS شرکت کانن است و از یک سنسور تصویر نوین APS-C CMOS که طراحی و ساخت آن توسط خود شرکت انجام شده، بهره‌مند است.  این  سنسور که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون فتودیود‌ها و میکرولنز‌های جدید برخوردار است توانایی ارایه‌ی گستره‌ی ISO‌ی ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰ را دارا است. این دوربین از پردازشگر تصویر فوق العاده قدرتمند dual DIGIC 4  بهره می‌برد که توانایی عکاسی پیاپی تا ۸ فریم بر ثانیه را به دوربین می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این  دوربین می‌توان به سیستم فوکوس خودکار ۱۹ نقطه‌ای ضربدری اشاره کرد که شامل فوکوس خودکار Spot و Zone نیز می‌شود. بعلاوه  این  دوربین از منظره‌یابی که توانایی پوشش ۱۰۰% میدان دید و بزرگنمایی ۱ برابر را دارد بهره می‌برد. نمایشگر LCD ؛ Clear View II 920.000 نقطه‌ی آن برای بازدید عکس ها، کارکردن با منوها، مود نمایش زنده و ضبط ویدیو به کار می‌آید. ضبط ویدیوی  این  دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD است.  این  دوربین به یک Speedlite Transmitter داخلی مجهز است. این دستگاه برای کنترل از راه دور Speedlite flashgun‌ها بدون این که هیچ وسیله‌ی اضافی دیگری مورد نیاز باشد به کار می‌آید. بدنه‌ی آن از جنس آلیاژ منیزیوم است و تمام درزهای آن آب‌بندی هستند. عمر شاتر آن برای ۱۵۰.۰۰۰ بار فشرده شدن تضمین شده است.

از نظر طراحی این  دوربین بسیار به دوربین ۵D Mark II نزدیک است. این دوربین تقریبا همان ابعاد یعنی ۱۴۸.۲ x 110.7 x 73.5mm و همان سنگینی(۸۲۰gr) را دارد. البته ۷D کمی کوچکتر و ۱۰ گرم سنگین‌تر از برادر بزرگتر خود است. ۷D دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیوم است که دوام آن را بسیار بیشتر از دوربین‌هایی با بدنه‌ی پلاستیکی می‌کند، و همچنین به طور چشمگیری آن را در مقابل نفوذ هوا مقاوم می‌سازد؛ چیزی که واقعا در ۵D Mark II نقطه‌ی ضعف آن است.

کانن EOS 7D از یک سیستم فوکوس خودکار بسیار پیشرفته استفاده می‌کند. بعضی از آپشن‌ها نیز کاملا در سری EOS جدید هستند. همچنان سه مود فوکوس خودکار One Shot،  AI Focus  و  AI Servoبه چشم می‌خورند ولی در این  دوربین سنسور AF کاملا خودکاری با ۱۹ نقطه‌ی فوکوس ضربدری به کار رفته است. این سیستم فوکوس بسیار دقیق و سریع عمل می‌کند و دارای فوکوس خودکار Spot و Zone نیز است.
سیستم نورسنجی این دوربین نیز ارتقاء یافته است.  این  سیستم جدید ۶۳ منطقه‌ای و دو لایه‌ای است و از داده‌های روشنایی و رنگ برای تنظیم نوردهی استفاده می‌کند. چهار مود metering از جمله Spot metering 4% وجود دارد که برای شرایط نوری غیرقابل پیشبینی و به عنوان جایگزین برای سیستم‌های نورسنجی excellent  و  consistent Evaluative به کار می‌آید.
همانند بیشتر دوربین‌های DSLR‌، این دوربین نیز از مودهای عکاسی کاملا دستی و نیمه اتوماتیک بهره می‌برد. این مودهای عکاسی با یک پیچ کنترل در قسمت بالا و سمت چپ دوربین انتخاب می‌شوند. کانن  قسمتی از آن‌ها را با نام creative zone یاد می‌کند. آن‌ها شامل مودهای  برنامه‌ریزی شده، تقدم شاتر، تقدم دیافراگم و کاملا دستی می‌شوند. دو مود عکاسی خودکار نیز با نام Full Auto (چهارچوب سبز رنگ) و CA وجود دارند. دومی نخستین بار بر روی دوربین ۵۰D مورد استفاده قرار گرفت و برای مبتدیانی است که علاقمند هستند کنترل فلاش، تاریک یا روشن بودن عکس، میزان تار یا وضوح پشت زمینه و غلظت رنگ‌های تصویر را خود در اختیار داشته باشند.

مشخصات کلیدی:

  • سنسور 18MP APS-C CMOS
  • عکاسی متوالی 8 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری HD در ابعاد 1080p با کنترل دستی
  • نمایشگر 3 اینچ 920000 پیکسل
  • سیستم AF 19 نقطه ای از نوع cross-type
  • مجهز به چشمی با پوشش دهی 100 درصد و یزگنمایی 1.0X
  • فلاش کنترل وایرلس
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی

در سطح بالایی دوربین کنترل پنلی تعبیه شده است که اطلاعات گسترده ای را درباره ی تنظیمات دوربین و نورسنجی ها ارائه می دهد. بخش اصلی شماره ای این صفحه، برای ارائه اطلاعات گوناگون دیگری مانند هشداری شلوغی و حالت فوکوس دو برابر شده است. با فشار دکمه ی با نشان لامپ (تعبیه شده در بالای پنل) نور پنل برای دوره های نورسنجی به رنگ نارنجی در می آید. هم چنین اکنون در پنل قابلیت نمایش ثابت ISO را داریم.

 

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از لنزوکم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۹,۵۰۰,۰۰۰