دوربین دست دوم کانن مدل CANON 60D body

CANON 60D body

یکماه مهلت تست و یکسال گارانتی
ارسال سریع با پیک موتوری و پست
خرید محصول دوربین دست دوم کانن مدل CANON 60D body

قیمت: تومان ۲۵,۰۰۰,۰۰۰

موجودی:1 عدد در انبار

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

بررسی دوربین کانن مدل Canon 60D

شرکت کانن در دوربین‌های دیجیتال سری X0D انتخاب‌های مختلفی را برای عکاسان مختلف از آماتور تا حرفه‌ای و طرفدارانی که مدل‌های سبک‌تر را ترجیح می‌دهند، در اختیار گذاشته است. هر کدام از مدل‌های این سری ویژگی‌های ممتازی بویژه در خصوص کیفیت ساخت و قابلیت فوکوس اتوماتیک (AF) به معرض ظهور گذاشته‌اند تا برای تمام کسانی که کار با دوربین‌های سری Rebel/XX0D را قبلا تجربه کرده اند، دوربین‌های پیشرفته و مناسبی باشند. اما به هر حال مجموعه خصوصیات این دوربین‌ها فاصله ی نسبتا زیادی با دوربین‌های کاملا حرفه‌ای این شرکت دارد.
دوربین دیجیتال50D کانن و در واقع کل سری X0D به دلیل قیمت بالا، قدیمی بودن (در مقایسه با مدل‌های Rebel T2i یاEOS 550D )و همچنین فن آوری پایین‌تر نسبت به دوربین EOS 7D تا حدودی از مد افتاده به نظر می‌آمد. مشخص بود که شرکت کانن به ارائه محصولی جدید در سری X0D Rebel نیاز دارد تا فاصله زیاد بین این سری و سری 7D در رنج دوربین‌های مدل EOS را به حداقل برساند و حالا دوربین EOS 60D را در اختیار داریم.
شرکت کانن در دوربین 60D سری X0D بیشتر بر روی نیاز عکاسانی تمرکز کرده به دنبال ارتقا دادن دوربین Rebel خود هستند. به همین دلیل واضح است که این مدل بر خلاف آنچه از نامش بر می‌آید، دنباله مدل‌های 30D ,40D,50D نیست. همچنین نمی توان آن را جانشین ارتقا یافته دوربین 50D دانست. شاید بهتر باشد آن را یک Rebel استثنایی نامید!

در این دوربین دیجیتال بدنه آلیاژ منیزیومی مدل‌های قبل دیده نمی‌شود و بجای آن یک LCD طراحی شده با نسبت 3:2، مودهای مختلف عکس برداری برای تازه کارها به علاوه چند مشخصه جدید مهم مانند صفحه LCD عالی، پیچ تنظیم پشتی، سرعت بیشتر عکاسی پیاپی و چندین ویژگی دیگر که از دوربین 7D گرفته شده است، وجود دارد.

مشخصه‌های اصلی:

• سنسور 18 مگاپیکسلی APS-C CMOS
• حساسیت 3200-100 (قابل افزایش تا 12800)
•  3/5 فریم در ثانیه در عکاسی پیاپی
• فیلم برداری Full HD با امکان کنترل دستی نوردهی
• قابلیت ذخیره سازی در کارت‌های SD / SDHC / SDXC
• ویرایش داخلی فایل RAW
• مودهای سوژه همراه با گزینش محیط ( استاندارد، روشن، گرم، نور زیاد، روشن‌تر، تاریک‌تر و سیاه سفید )
• فیلتر‌های داخلی
• نمایشگر بسیار با کیفیت 3 اینچی چرخان

 

ضبط تصاویر ویدئویی
قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی یکی از ویژگی‌های بارز دوربین 60D است. از آنجا که در مدل‌های قبلی xxDها هیچ‌یک دارای قابلیت فیلم‌برداری نبودند، انتظار می‌رفت، 60D با قابلیت فیلم‌برداری 720×1280 پیکسل به بازار ارائه شود. اما در این دوربین با قابلیت فیلم‌برداری Full HD (دقت 1080×1920 پیکسل) با سرعت‌های 24، 25 و 30 فریم در ثانیه رو‌به‌رو هستیم. از آنجا که مانند مدل‌های قبلی، این دوربین نیز از لنز‌های سری EF-S پشتیبانی می‌کند، با دوربینی کراپ‌دار روبه‌رو هستیم که داشتن قابلیت فیلم‌برداری Full HD در آن واقعاً قابل توجه است. اگر به سرعت‌های بالاتر فیلم‌برداری نیاز دارید، می‌توانید از ضبط ویدئویی Standard Definition استفاده کنید که در این حالت دوربین با سرعت‌های 50 و 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

از قابلیت‌های دوربین 60D می‌توان به سنسور هجده مگاپیکسلی آن اشاره کرد. پردازنده این دوربین از نوع پرسرعت DIGIC 4 Imaging Processor است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین تعداد نقاط فوکوس خودکار نه نقطه‌ای، قابلیت اختصاصی نورسنجی (iFCL Metering System (Intelligent Focus Color Luminance و سرعت عکاسی پی‌درپی 5/3 فریم در ثانیه از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود. هر نه نقطه فوکوس در این دوربین در f/5.6 از نوع Cross است و مانند دوربین 7D، نقطه مرکزی آن ترکیبی از یک نقطه Cross و یک نقطه چند ضلعی X شکل است که در دیافراگم‌های f/2.8 و بازتر می‌توانید از آن استفاده کنید.

باتری این دوربین نسبت به مدل 50D به میزان پنج وات ساعت قوی‌تر بوده و دارای ظرفیت سيزده وات ساعت که با یک‌بار شارژ آن و استفاده از فلاش در پنجاه درصد عکس‌ها در حالت منظره‌یاب چشمی، دارای عمر 1100 عکس و در حالت نمایش زنده، دارای عمر 320 عکس براساس استاندارد CIPA است.
60D برخلاف مدل قبلی خود، قابلیت سازگاری با کارت‌حافظه کامپکت فلاش CF را نداشته و تنها قادر است از کارت‌های حافظه SD ،SDHC و SDXC پشتيباني کند.
امکانات ارتباطي دوربين، شامل خروجی HDMI، پورت دوکاره USB و صوت و تصویر، خروجی کنترل از راه دور سیمی و ورودی میکروفون استریو است که به وسيله یک در پوش لاستیکی برای محافظت از گردوغبار پوشیده شده‌اند.

فلاش داخلی این دوربین دارای شماره راهنمای سيزده در حساسیت 100 است و قابلیت استفاده از تمامی مدل‌های فلاش‌های خارجی کانن با استفاده از یک کفشک هوشمند فراهم‌شده‌است. این موضوع به خصوص می‌تواند برای کسانی که از مدل‌های قدیمی‌تر فلاش خارجی کانن استفاده می‌کنند، بسیار جالب توجه باشد.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از لنزوکم خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۲۵,۰۰۰,۰۰۰